11 Oktober 2011

"Barang yang Dikehendaki"

Assalamualaikum..

Ok hari nak story sikit pasal "Barang yang Dikehendaki". Mesti nak tahu kan ape barangnya? Hah! barangnya adalah "SABUN DEVIANA". Barang yang aku tempah melalui online pada minggu lepas dan dipos oleh pihak berkenaan. Hari ini, barangnya telah sampai di tangan ku. Heee.

Ok, kisah sabun nie bermula dari aku melihat blognya di http://mushonline.blogspot.com/. Mula-mula saja je nak usha-usha product mereka. Tapi bila da lihat semua productnya aku jadi b'minat pula dan terus membeli salah satu daripada product mereka pada hari tu juga. Advanced kan? Tak ku sangka. Huhu. Dan apa lagi, aku terus la klik borang utk ditempah dan pada lusanya dapat maklum balas dari mereka melalui email. Bila da dpt tahu jumlah yg perlu di bank in terus aku maybank 2u kpd tersebut. hehehe. Hari ini, aku telah terima barangnya. Semalam sis pos, hari ni da dapat. Sebelum nak dpt, perasaan ku x menyabar sungguh. Gelojoh betul aku ni kan? hahaha. Semoga sabun Deviana ini sesuai untukku dan ada perubahan. AMIN. 


SABUN DEVIANA

Lebih lanjut anda boleh lawati di http://mushonline.blogspot.com/. Banyak product tuan/puan boleh tahu mengenainya. Sekian, terima kasih.





6 ulasan:

  1. eh wani..ak pon ada jenguk blok ni jgk..best kan..

    BalasPadam
  2. haah.. sgt best.. byk info yg aku dapat.. sejak2 akhir ni rajin pula aku tgk blog2 mcm nie.. huhuhu

    BalasPadam
  3. Sabonnn di bilik mandiii sabonnn...
    sabonnn.sabonnnnn....

    BalasPadam
  4. Awang Sniper : sabonnn penting untuk kehidupan seharian.. huhuhu

    BalasPadam